Konservativa Förbundet firar 10 år

Skriven av Julian

- 11/6/2021

kf_head

Idag firar Konservativa Förbundet 10 år med en trevlig jubileumssittning för förbundets medlemmar. I samband med detta publicerar vi ett jubileumsskrift om förbundets rötter, historia och särskilda minnen som ni nu kan ta del av här. Vi riktar ett stort tack till alla tidigare och nuvarande medlemmar som tillsammans byggt upp vårt förbund. Vi ser fram emot många fler år med ännu fler framgångar.

Läs hela jubileumsskriften här

Konservativa Förbundet erbjuder ett forum för konservativ idédebatt, förkovran och umgänge med högt i tak. Förbundets medlemsverksamhet bedrivs av distrikts- och universitetsföreningar genom bland annat talarkvällar. Dit bjuds makthavare, opinionsbildare, forskare och politiker in för att ge sin bild av aktuella händelser, och våra medlemmar ges möjlighet att diskutera med de inbjudna gästerna.